مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی در زنجیره ارزش  کسب و کار  امروز

 در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضایت مشتریان است. از سوی دیگر نمی‏توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش دارند. بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید ...

/ 0 نظر / 6 بازدید